27.04
Математика - 731,732,734(усно),735,736
Українська мова - вивчити правило ст 82, вправа 2,3 ст 82. вправа 4 ст 82(додаткова)
Читання - аудіювання(тексти та запитання нижче), читати і дати відповіді до запитань(текст "умій чекати")
Б білочку
В дятла
Б удома під батареєю
В у сараї
Б побіг до лісу
5. Встав у речення пропущене слово.
А у вас, напевно, ___________________________ гримить допізна.
— Їжачка знайшли! - радісно повідомили брати.
Знайшли, відповіли, намалювали, хотіли, почухали, побігли, відпустили.
Математика - 731,732,734(усно),735,736
Українська мова - вивчити правило ст 82, вправа 2,3 ст 82. вправа 4 ст 82(додаткова)
Читання - аудіювання(тексти та запитання нижче), читати і дати відповіді до запитань(текст "умій чекати")
Їжачок
Зустрів я нещодавно в лісі двох
хлоп'ят. Василько і Петько звати їх. Близнята. Відмінники. Одним словом —
розумні хлопці.
У беретику одного з них зненацька
щось заворушилось.
— Їжачка знайшли! — радісно
повідомили брати. — Несемо додому, нехай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо
його до лісу і випустимо.
— Де ж ви його на зиму поселите?
— перш за все поцікавився я.
— У куточку під батареєю! ―
впевнено відповіли брати.
— Друзі мої дорогі, — не
втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під
корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо
завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.
— Еге ж, — знітився Петько.
— Хотіли ж як краще... ―
прошепотів Василько.
Хлопці почухали потилиці та з
деяким жалем відпустили їжачка. А він,
не гаючись, чкурнув у хащі і зник.
(Г. Труфанов, 135 слів)
Тестові завдання
1. Як
звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі?
А Ванько
і Петько
Б Василько і Петько В Петько та ПавлоБ білочку
В дятла
Б удома під батареєю
В у сараї
Б побіг до лісу
5. Встав у речення пропущене слово.
А у вас, напевно, ___________________________ гримить допізна.
— Їжачка знайшли! - радісно повідомили брати.
Знайшли, відповіли, намалювали, хотіли, почухали, побігли, відпустили.
2. Кого несли діти в беретику?
А їжачка
3. Де
діти хотіли поселити тваринку?
А у шкільному
кабінеті
4. Що
зробив їжачок, коли хлопці відпустили його?
А залишився з хлопцями
В чкурнув
у хащі і зник
6. Що колисатиме їжачка під час
зимового сну?
_________________________
7. Підкресли речення, яке не
зустрічалося у тексті.
— Ми не хотіли цього.
— Вашому знайді не треба такого тепла на
зиму.
8. Підкресли слова, які
розповідають про дії хлопчиків.
***
Як домовились
Прийшла мама з поля і принесла
дітям у торбі гостинця. Вона завжди так робила. Дмитрик зразу ж побіг до свого
брата – Сашка. Побачивши його ще здалеку, закричав:
- Ура! Мама сьогодні на баштані
була. Вона щось принесла нам з тобою. Ходімо швидше додому.
Сашко, як завжди, почав
хитрувати. Він гадав, що мама принесла з баштану кавун.
- Давай так поділимо гостинець, -
каже він. – Мені буде середина, а тобі решта.
Дмитрик задумався на хвилинку тай
говорить:
- Добре. Хай буде по-твоєму, якщо
так бажаєш.
Прийшли до хати. Дмитрик дістав з
торби диню. І справді, то був не кавун, як сподівався Сашко, а велика жовта
диня. Дмитрик, не поспішаючи, розрізав її, вичистив на тарілку насіння і
поставив його перед Сашком:
- Ось тобі твоя середина. Бери
їж. А я з’їм решту.
Потім Дмитрик, звичайно,
поділився з братом динею. Але варто ж було хоч трішки провчити хитруна.
(140 слів, За М. Герасименко)
Тестові завдання
1. В чому мама принесла гостинець?
А В кошику;
Б В торбі;
В В сумці.
2. Де мама була на роботі?
А На фермі;
Б На баштані;
В У саду.
3. На який гостинець чекали хлопці?
А Цукерки;
Б Яблука
В Кавун
4. Про кого або про що це оповідання? Вибери. Познач.
А Про хитруна, який
себе перехитрив;
Б Про жадібність;
В Про турботу.
5. Як звали братів? ________________________________________________
6. Продовж речення: Дмитрик
дістав із торби ________________________
7. Про що говорить той факт, що Дмитрик все ж поділився з
братом?
___________________________________________________________________
8. Придумай свій заголовок до твору.
___________________________________________________________________
Комментарии
Отправить комментарий